Ons schoolreisje naar Harry Malter stond vandaag op het programma.
Samen met L2 hadden we een dag vol zon en plezier.
Samen met L2 hadden we een dag vol zon en plezier.
Een beetje nostalgie, maar een heel leuk park.
Bij momenten was het echt wel warm, maar gelukkig stonden er heel wat bomen die zorgden voor schaduw.


























.jpg)





























.jpg)






